17 listopada 2021

Nagranie z webinarium: „Tik Tok, Instagram, Facebook czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”

Udostępnij

16 listopada br. odbyło się webinarium pt.: „Tik Tok, Instagram, Facebook czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”.

Wydarzenie poprowadziła dr Kinga Stopczyńska – wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Marketingu oraz szkoleniowiec i praktyk biznesu z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Aktorka książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej”.

Oglądając nagranie dowiecie się m.in. jak komunikować się z klientem, tworzyć skuteczne strategie marketingowe, budować PR marki oraz społeczność z wykorzystaniem narzędzi nowoczesnego marketingu.

Zagadnienia poruszone podczas webinarium:

  1. Strategia działania i wykorzystanie potencjału narzędzi na Instagramie, Facebooku oraz Tik Toku.
  2. Zagrożenia i szanse komunikacyjne w social media.
  3. Profil marki na Twitterze.
  4. Tworzenie sieci ambasadorów marki w social media.
  5. Wykorzystanie storytellingu w komunikacji.
  6. Kształtowanie postaw klientów w oparciu i inspirację i coaching dedykowany marce.

Organizatorem wydarzenia była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach działań Centrum Rozwoju MŚP.

 

Pliki do pobrania

Zobacz więcej podobnych artykułów